Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności Zespołu Szkół im. Ks. Jerzego Popiełuszki w Juchnowcu Górnym
Zespół Szkół im. Ks. Jerzego Popiełuszki w Juchnowcu Górnym zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Zespołu Szkół im. Ks. Jerzego Popiełuszki w Juchnowcu Górnym.
- Data publikacji strony internetowej:
- Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
- Deklarację sporządzono dnia:
- Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia:
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
- Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Wojciech Majstrowicz.
- E-mail: wmajstrowicz@zsj.home.pl
- Telefon: 85 719 66 78
Każdy ma prawo:
- zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
- dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
- wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
- wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Skargi i odwołania
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
- Organ nadzorujący: Dyrektor Zespołu Szkół im. Ks. Jerzego Popiełuszki w Juchnowcu Górnym
- Adres: ul. Szkolna 5
Juchnowiec Górny
16-061 Juchnowiec - E-mail: juchnowiec@wp.pl
- Telefon: 85 719 66 78
Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
Do budynku prowadzi 9 wejść. Główne wejście do szkoły znajduje od strony ul Szkolnej . Posiada ono poręcz oraz oznakowanie dla osób niedowidzących. 2 wejścia na blok sportowy posiadają poziom podłogi przy wejściu na poziomie chodnika, co umożliwia wjazd do budynku na wózku inwalidzkim. Dla osób na wózkach dostępne jest również wejście z podjazdem od strony przedszkola. Dla osób na wózkach samodzielnie dostępna jest tylko część na parterze, do dalszych części prowadzą schody. W budynku nie ma schodołazów ani dźwigu osobowego.
Toaleta dla osób niepełnosprawnych znajduje się na parterze.
Pomieszczenia dydaktyczne nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych.
Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
W budynku nie ma pętli indukcyjnych.
W budynku dostępna jest wizualna informacja o rozkładzie pomieszczeń. Nie ma oznaczeń w alfabecie brajla ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących. Nie można skorzystać z tłumacza języka migowego. Brak informacji dotykowej/głosowej.
Przy wejściu do budynku pomocy udziela pracownik z portierni.
Publikacja dnia: 28.03.2021
Dokument z dnia: 28.03.2021
Dokument oglądany razy: 504